ביטוח הנדסי וקבלני

רשת ביטחון לעבודה טובה
שיפוץ או בניית מבנה, כוללים צוות עובדים, ציוד מכאני כבד, חלקי תשתית וחומרים ועוברי אורח החולפים באתר הבנייה. מה יקרה אם מישהו יפגע? צוות אורן איילון סוכנות לביטוח, יתאים לכם ביטוח הנדסי וקבלני, לכיסוי מושלם, עד לסיום הבנייה

אם אתם קבלני בנין, מהנדסים, יזמי נדל"ן, בעלי חברות להשכרת ציוד מכאני כבד או לקוחות פרטיים המתנסים בשיפוץ נכס נדל"ן, אל תוותרו על רכישת ביטוח הנדסי וקבלני להבטחת כיסוי במקרה של פגיעה או נזק באתר הבנייה.

צוות מומחי אורן איילון סוכנות לביטוח, ישמח לתת לכם את כל המידע הרלוונטי לרכישת ביטוח הנדסי או קבלני. תוכלו להתרשם מתנאי הפוליסה הנוחים ולדעת בביטחון שהעבודה המקצועית שלכם תהיה מכוסה עד להשלמת הפרויקט.

מהו ביטוח הנדסי וקבלני?

ביטוח הנדסי וקבלני נוצר על מנת לתת מענה לציבור העוסקים בבנייה, על כל תחומיה. אנשי המקצוע הבונים את הארץ, נאלצים לא פעם להתמודד עם תביעות משפטיות בגין נזקי גוף או רכוש שנגרמו באתר הבנייה, עקב פגיעות מציוד מכאני כבד, מתשתית לקויה ומעבודה לא מבוקרת ולא זהירה.

ביטוח הנדסי וקבלני מכסה עוברי אורח ועובדים באתר הבנייה. הוא כולל כיסוי לשלמות הציוד המסייע לבנייה, כיסוי לפגיעות צד שלישי וכיסוי להוצאות המעביד, אם נגרם נזק לאחד מעובדיו. הציוד המסייע בבניה מכוסה עד לחלקי המכונות. אלה עלולים להיות יקרים, כמו גם ההעברה של החלקים ממדינות זרות.

מומלץ לרכוש ביטוח הנדסי וקבלני לפני כל פרויקט בנייה. כל תכנית בנייה ואתר בנייה מכילים סיכונים ייחודיים שכדאי להתייחס אליהם ולכלול אותם בפוליסה. עם זאת, כל פוליסה חייבת להכיל כיסויים לציוד מכאני כבד, לציוד יקר ערך, לתשתית ולפגיעות צד שלישי. כמו כן, כדאי להוסיף סעיפי חבות מעבידים, לכיסוי המעביד במקרי פגיעה בצוות העובדים.